Grattis Tim! <3

Hejsan!
Jag måste bara få erkänna att min uppdatering är världens sämsta just nu, men jag får också erkänna att den duger faktiskt på helgerna! :D Men sålänge jag har läxor, läxor & läxor så kommer min uppdatering fortsätta att vara så här kass. Men på jullovet då, DÅ BLIR DET ANNAT :D Idag har jag iaf firat Tim, min storebror då. Han fyllde 16, GRATTIS GRATTIS! Så vi har precis ätit mycket god mat.
I måndags var vi och åkte skridskor i ishallen vilket är aaaskul, tycker jag. Måste bara dit utan skolan någon gång. Sen på kvällen i måndags hade jag teater, och just nu läser vi för det mesta en massa manus för att bestämma vilket vi vill spela upp till vårterminen. Igår skola igen då.. sedan dans, dansen var kul och en massa repition för nästa söndag så är det dags för uppvisning på Sommarlust, åh gud det var typ 1000 år sedan jag hade en uppvisning så, sedan Kristianstadsflickorna och det var ett par år sedan jag gick där nu. Så jag kommer självklart bli supernervös. Vi ska ha på oss svarta short, svart t-shirt och leopardleggins (spelar inte roll vilken färg). Åhhh, och imorgon blir det audition inför hela klassen.. och jag är fortfarande inte säker på om jag ska vara Eva i "Eva & Adam" från gamla testementet då. Ursäkta för min lååånga text. Men måste bara säga att jag längtar ENNNOOORRMMMT till Björket, ska bli skitkul! :D Fler inlägg kommer nog i helgen.

// Puss & Kram ♥Lisea



Har fått göra läxor även om Tim fyller år..

Just det, har fått min typ 3:e FRIDA tidning nu som jag prenemurerar
på, eller hur det nu stavas. Jag tycker iaf att FRIDA ÄGER :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0