24 Oktober

Hejsan!
Har varit iväg lite idag. Inte gjort något
annat speciellt. Ska berätta om igår i
Stockholm nu och vad jag köpte där
+några bilder :D



Tjocktröja (alltid bra & skönt att ha), H&M
Ringar, H&M

Stockholm, Fredag
Dagen vi skulle åka hem,
Fixade oss och sedan på väg ner till hissen så gissa
vilka jag såg igen!? Mariette och Eddie från Idol som
var på väg att hoppa in i hissen, men dem hann inte.
Men haha sen kom vi till den våningen igen och då
hoppade dem in i hissen :D roligt! men såklart vågade
jag inte säga något. Jag vet, det är ju inte som om
jag skulle ha träffat Michael Jackson, men man tänker
att man bara ser dem på TV eller så? Aja, idol gänget
är på det hotellet till november någon gång och vi ska
kanske dit i november igen :D Hoppas!
Jag ♥ Stockholm, höhö mer än Kristianstad iaf, eller
det är mycket mycket roligare där. Här kommer
några bilder, det blev inte alls många, vi tog bara
bilder under onsdagen så..

Mitt köp:
Sammetsleggins, BikBok
Ljusblå tunnika (den var billig så det var lika bra & ta den, haha!), BikBok
Kavaj, H&M
Tjocktröja, H&M
Ringar, H&M
Vantar, H&M
Brett vitt linne, JC
Halsband med kors, JC
Gråa tjocka tights, H&M
Svarta tjocka tights, BikBok
Riktigt häftig nitväska, ginatricot

Blev iaf nöjd med det jag köpte, var ganska stressig
och tungt de två dagarna jag shoppade vid drottning-
gatan, hade liksom min laptop bärandes på stan.
Men det var så mycket jag hittade och ville ha, skor
och jacka behövde jag ju men det blev inget.
Åhh asså det finns 10 ggr bättre affärer där än här
såklart, det är inte alls så kul att shoppa här.
Längtar tills vi ska dit nästa gång, då ska jag shoppa
loss ännu mer!





Inte alls många bilder! Jag tänkte absolut ta mycket
mer bilder, men nehe det sket jag tydligen i, haha!

// Pussar & Kramar ♥LiseAndersson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0