6 Oktober :)

Tjeeena!
Omg, vaknade 6 idag men kom ändå försent till skolan.
Gillar inte tisdagar förutom dansen, har liksom 7
lektioner! OKEJ var väl dagen iaf. Efter skolan gick jag
& Linnea till mamma och fick fika, mums.. var där ett
tag, haha ganska kul. Efter det gick vi till CrownHouse
och köpte godis och sedan till dansen, asså kan inte
fatta att jag blir såå svettig på dansen, men men.
Åkte hem sedan, lite läxa & har nu duschat precis.
Imorgon är det onsdag. Just det! Är riktigt avundsjuk
på Martina att hon var på Michael Jacksons konsert i
Göteborg typ 92, asså omg vad jag blev avundsjuk när
hon sa det. Men jag är väl LIITE för sent född!
Vi Ses! (blir ingen bild på mig idag, hinner inte ladda över)

//Puss & Kram ♥LiseAndersson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0