7 Oktober

Heejsan! Är det bra med alla idag då? mig är det ok för :D
Då var det onsdag, och det är snart fredag, veckan har gått
mycket snabbt. Till skolan idag igen. Hade typ språk, matte,
& no. Maten blev kyckling, potatis & sås. Inte ofta vi får
kyckling till mat i skolan, saknar att vara på Idéforum, sjukt
god mat & dricka där!

Efter skolan tog jag och Kamei en runda
på stan. Gick en på H&M och hittade två stycken underbara
kjolar som jag bara måste ha, en med volanger och en med
några knappar, 249:- kr st. (dålig förklarare) Men hade liksom
bara med mig 200:- så det blev bara ett pa svarta tight och
det finfina Rosa Bandet armbandet, 69:- kr (på bilden) Åhh,
idag hittadej ag ganska mycket på stan, dem två kjolarna,
halsband på  BikBok, ett spetslinne på H&M och något mer
tror jag :D Under helgen kommer jag nog att fixa mer med
min blogg!
Ha en bra kväll! Haha!

// Puss & Kram LiseAndersson


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh det armbandet är såå fiint<3333

2009-10-08 @ 15:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0