091004 :)

Heeej!
Idag som ni ser blev det en liten ändring på min blogg,
mycket bättre tycker jag faktiskt! Har fortfarande mycket
att ändra, bland annat texten på headern :D Hoppas den blev
lite roligare än sålänge iaf. Skulle egentligen tagit en
joggingrunda med Kamei idag men  jag ville istället att vi
skulle fota till min blogg, fotona blev väl ganska okej! Haha,
det blev inte många foton på Kamei.  Aja, mycket mer har
jag inte gjort idag förutom att kollat rundor på datan.
Jag skulle ju också ha en ny mobil, men jag har ingen aning
om vilken jag ska ha? Kanske blir det en mobil med
tangentbord, dem är sjukt häftiga & roliga!

// Big Hugs ♥LiseAndersson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0