I LOVE FRIDAY!

Heejsaan!
I ♥ FREDAG SOM SAGT! Det är så skönt på fredagar
att man vet att man bara kan komma hem och slappa
och inte tänka på att gå till skolan nästa dag, det
älskar jag! I skolan idag har jag haft so, språk,
idrott och syslöjd. Efter skolan satt jag, Kamei & Moa
och pratade med Rebecca i 9:an väldgit länge höhö :D
Sen gick jag till mamma, var där och gjorde en del
läxa. Sedan till Elgiganten och sen en halvtimme innan
det stängde på stan så sprang jag och mamma in till
H&M och Lindex,

Så mitt köp för idag blev:
Stor & Fet & Skön Betty Boop t-shirt att sova i, H&M
Fet halsduk, H&M
Volangkjol, H&M
Jacka/Kofta som är liknande Michael Jacksons jackor
som han brukade ha på sig i svart, H&M

Haha, så jag handlade bara på H&M :D tänkte köpa
sammetsleggins på Lindex men det är billigare på
Cubus så jag får gå in där och köpa det någon
annan dag, och sen får jag inte glömma att jag ska
till Sthlm och SHOPPA :D så jag får spara pengar nu!
Börjar få ont i halsen & ont i huvudet, men jag
får helt enkelt stå ut haha! :D

// Puss & Kyss ♥LiseAndersson♥


Asså jag stööör mig på mig själv att jag inte har
lagt in några roligare bilder på länge, förlåt förlåt!
Men jag SKA göra det! :D



Kommentarer
Postat av: rebecca

snyggt ! :)

2009-10-22 @ 21:53:43
URL: http://rebeccaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0