Läxor med Kamei

Heejsan!
Är det bra med alla idag då? Bra med mig är
det i allafall. Idag var jag hos Kamei, vi gjorde
matte, eftersom vi låg ganska långt bak så
var vi bara tvugna att komma längre fram.
Gjorde 21 tal typ (stolt, haha) Åt också god
mat hos Kamei så det blev ingen mat hemma.
Har precis kollat på Top Model, och Taking the
Stage, Taking the Stage är riktigt bra! så ni
måste bara kolla på det om ni inte redan har,
på MTV. Ska snart träna in engelska glosorna
och sedan kommer jag antingen läsa "Ljudet
av ditt hjärta" eller så kommer jag vara på
datan. På torsdag får jag min månadspeng♥
Då ska det shoppas! Imorgon är det redan
skola. Så vi ses några av er imorgon!
(Det blir tyvärr ingen bild idag.)

// Pussar & Kramar ♥LiseAndersson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0