Lördag :)

Tjenare!
Har varit hemma länge efter att jag var i Lund,
bara att jag inte orkat uppdatera något nytt för
idag. Men nu gör jag ju det! Just nu är jag hemma
själv för mamma och Uffe är hos någon annan.
Jag har själv poppat popcorn (duktig som jag är)
och dricker Coca-Cola, mycket gott. Försöker
även fixa mer med bloggen. När mamma och
Uffe kommer tillbaka så ska jag beställa ett par
låtsasglasögon och 2 par fräcka skosnören :).
Jag längtar superdupermycket till This Is It..
Vi Ses Lite Senare!

// ♥LiseAndersson♥
skosnören, Zebraskosnören, Leopard

Har tänk att köpa dessa glasögonen länge, men hade
inga pengar då jag ville ha dem på BikBok så jag beställer
dem nu från favvoaffären Forever21 som finns i USA.
Och dessa häftiga skosnören beställer jag på Skosnoren.se
som jag ska sätta på mina falska Converse :)


Kommentarer
Postat av: linnea

åhh dem var jue skit balla sko snörena jue<3333

2009-10-15 @ 19:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0