Lördag-Söndag

Heej sööötsöta läsare♥

Allt bra med er? Här är det bra iaf.
Har haft mycket kass uppdatering under helgen, förlåt mig.
Igår vid 6-tiden åkte jag till Louise för att sova över där.
När vi skulle till HEMMAVÄLL så tänkte vi hyra Coraline, men
nej vi var tvugna att vara 15 år, orka säger jag bara och
gränsen på att se filmen var 11 år. Så vi kollade på Kung
Fu Panda, Scream Queens, The Hills & Top Model. Vi busringde
också någon som bor LÅNGT upp i Sverige. Sen idag
har vi dansat på dansmatta haha det är faktiskt kul, och så
sjöng vi kareoke med. Aja nu tränar jag på ett prov inför
imorgon. Vi ses imorgon, vissa! :D


Louise på bild :)

// Kram ♥LiseAndersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0