Lördag

Heej Allihopa :)
Sitter med datan i soffan & kollar på "Hemma Bäst"
och äter prinsesstårta.
Jag var inne på en hemsida där det står om hur
man ska fixa sin bakgrundsbild på bloggen. Måste
göra det nu innan jag spricker! Jag hittade också
häftiga skosnören på en hemsida idag 50:-
så har tänkt beställa dem, i zebra eller leopard-
mönster tror jag.
Idag har jag varit med Kamei. Gick på stan lite,
eller ja vi gick bara in på Candyplock och köpte
lite godis, både till mig själv och mamma, haha så
snäll jag är! Vi fick också mjukglass och
kärleksmums av mamma där hon jobbar, gött!
Åkte sedan hem till mig, gjorde det klassiska som
dem flesta gör? Haha, vi var på datan & kollade
på TV. Ja, vi hade ganska roligt idag! Imorgon
blir det jogging med Kamei igen :)

Vi Hörs! // Kramar ♥LiseAndersson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0