Ursäkta för dålig..

Heejsan!
Bra med alla idag? Ursäkta för jag hade lite dålig
uppdatering under måndagen, igår. Haha och ursäkta
för att jag inte kommer med bilder vad jag har haft
på mig på ett tag, men det kommer att komma jag lovar!
Så istället fick det bli en bild från eeefteeerlääängtade
USA! puss på USA♥ Idag har det i allafall inte hänt
mycket, hade musik, so, språk och sånt. Nästa vecka
ska vi se någon av Mumie filmerna i skolan, skitbra
är dem! Gick till stan och köpte två frallor och Linnea
köpte två hamburgare innan det var dags för dansen.
Det gick verkligen inte bra på dansen för mig idag.
Jag MÅSTE bättra mig! Jag längtar ihjäl mig till nästa
vecka på tisdag eftermiddag, då ska jag till Sthlm till
på fredag :D en dag kommer jag att få shoppa! Så
när jag får mina pengar på torsdag så blir det ingen
shopping i Krstd utan det får sparas till Stockholm!

// Kramar från ♥Lise


Saknar mitt "långa" hår, måste verkligen låta det växa ut och sedan
även slinga det i ljusblonda slingor, tänker inte se grå & trist ut på
hösten, haha!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0