090929

Heejsan!
Får fortfarande ursäkta för den tråkiga bloggen.
Men någon får snart hjälpa mig så den blir
snyggare & roligare :D
Tisdag idag, hade 7 lektioner. Vi hade no, svenska,
musik, matte & språk.. inte det roligaste iaf :D
Efter det gick jag Kamei & Linnea till en trappuppgång
och lekte lite xd haha :) Sedan stack Kamei.
Sen mötte vi Filippa. Var hos henne lite och spelade
Buzz, kom 2a :) Sen gick vi till dansen, det gick
väldigt snabbt idag och väldigt roligt :D Efter dansen
köpte jag och Filippa en t-shirt där och när jag kom
hem så klippte jag den lite snyggare. Tittar på TV
& på bloggar nu. Så vi ses.
//Kram ♥LiseAndersson

PS. Ingen bild på vad jag hade på mig idag,
glömde att fota :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0