Helsingborg <3

Heeeelsiiiingboorg :)
guud vad jag saknar vår lägenhet i Helsingborg..
idag var jag iaf, där. Jag var på Ikea och köpte godiiiiss :dd sen gick jag & mamma snabbt in
på Väla direkt in till ginatricot var bara tvungen att kolla lite snabbt innan det stängde. Hittade en liten & en stor väska jag ville ha , öronhängen , kjol och massa annat :D att det alltid ska vaara fina saker där ;oo
Hade inte med mig mkt pengar så det blev inget denna gången, mamma köpte en klänning.
Men nästa helg, den som kommer nu så tänkte vi att åka dit och sova pån hoteell från fredag till söndag..
och gå på väla lääänge och då ska jag ha meed mig mkkkt pengar :D occh så tänkte vi ta med Kameiii.
LÄNGTAR.. LÄNGTAR! <3

LiseAndersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0