Shopping i Helsingborg

Hejsan Bloggen!
Fredag idag, först hade vi SO fett länge.. sen hade vi språk..  Vid 11 tiden var det dags för mamma att hämta mig och Kamei för vi skulle ju till Helsiiingboorg och shoppa :D så först blev det några ärenden och sedan mot Helsingborg :) När vi kom fram så var vi riktigt hungriga.. men först gick vi då på Väla & kollade i affärer och jag hittade faktiskt ett par saker. Sedan åt jag och Kamei på McDonalds.. mums.. Sedan fortsatte vi att stressa för att hinna gå inne i stan också. När vi väl kom in till stan gick vi in på ginatricot bara haha! :D Senare var det dags för att åka hem. Det blev tyvärr inte att vi skulle sova på hotell där p.g.a för att det inte fanns något rum ledigt :S men men.. kanske nästa månad :D



Bild från USA, New York (omgjord)

Mitt köp för idag blev:
9-pack öronhängen - ginatricot
3-pack nitöronhängen - JC
"Höga" shorts - ginatricot
Stickad tröja - ginatricot
Kjol - H&M
Rosettklämmor - H&M
4 olika par hippieband - BikBok

LiseAndersson♥


Kommentarer
Postat av: Agnes

hur såg kjolen ut? :) <33

2009-09-27 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0