helloooo

Nämen hej :D
I torsdags kom jag hem från världens bästa land, alltså USA. Har inte orkat eller vetat om jag vill uppdatera på några dagar så därför har det inte blivit något. Ville inte hem, men hade ju inget annat val.
Planet tar seriöst ca 14 timmar sammanlagt dit och det är jobbigt som in i ska ni veta!
I Los Angeles har jag haft skitkul, fan vad jag älskar L.A. jag trivs där skitbra! Orkar inte säga allt jag har gjort, har tagit en massa foton iaf, kommer kanske upp några sen.
Vi var där bara i 2 veckor denna gången och jag kan säga att det räcker verkligen inte!
+ Jag är ju med på TV nu för första gången, och jag är ju med på amerikansk TV inte bara svensk och säkert massa andra länder också eftersom det är America's got talent jag är med i! Man ser mig bara bakifrån, men hallå det duger ju, riktigt ballt ändå?
Åhhh, önskar jag kunde berätta allt men jag har inte ork för det.
Snart kommer iaf Kamei hem till mig men vi vet inte riktigt vad vi ska göra, får väl se vad vi hittar på.
hugs ♥
Bild från imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0