new stuffs !

Tjena!

Idag har jag varit på stan med Kamei idag, fick ju pengar igår så jag har handlat lite för dem.
Men seriöst, fyfan vad jobbigt det var att gå på stan ändå, skitkvavt!
Igår var iaf jag med Kamei, Linnea och Emma på badhuset och vi hade riktigt kul :D
Vi tränade på att livrädda och simma rygg- och bröstsim och bubbelpoolen och allt annat såklart.
Imorgon ska vi fyra (Jag, Kamei, Linnea och Emma) jogga och det blir maxirundan. Har bestämt att vi ska göra det varje söndag nu, iaf jag och Kamei. Nu på måndag börjar vi också med att inte äta godis, kakor, glass eller dricka läsk eller något annat sånt, usch det blir hårt haha.




Ny t-shirt/linne och halsband från idag.
t-shirt/linne - H&M 129:-
halsband - BikBok 79:-

Köpte också;

Fjäderöronhängen - Ur&Penn 29:-
Hudfärgat nagellack - H&M 9:50:-
Svart (typ) bandana - BikBok 49:-

&

2 par tights, stora prickar och små prickar - H&M 79:-


Detta kommer säkert upp i bloggen senare. Nästa gång jag går på stan ska jag leta efter boots, hann inte det idag eftersom att vi kom in till stan 1 o en halvtimme innan det stängde. Ah, vad sur jag blir på mig själv nu då.. glömde gå in på Carlings och köpa något på rean det var ju skitbilligt!

PUSS&KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: ISA

Älskar det linnet!

2010-08-22 @ 18:01:16
URL: http://fashion-tourist.com
Postat av: TEBE

Hoppas de går bra med träningen och "dieten" då !



PEACE :D

2010-09-05 @ 11:16:04
URL: http://locopilla.blogg.se/
Postat av: emilia

Nice t-shirt / linne! Det var snyggt! Allt bra med dig? Bloglovin?

2010-09-07 @ 20:20:22
URL: http://emiiliiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0