OMG

Tja, seriöst vet ni hur glad jag är? I onsdags blev jag riktigt surprised asså!
För några dagar sen innan så var jag inne på Scorett och kollade på typ världens snyggaste skor och dem passade perfekt och gud vad snygga dem var asså! Men jag hade ju inga pengar kvar och jag berättade för mamma att jag ville ha dem och så men jag trodde inte det skulle bli av något med dem..
Men sen i onsdags när vi hade köpt fettomat på McDonalds så gav mamma mig en påse och jag blev sjuuuukt nyfiken och sen tog jag ut paketet ur påsen och då såg jag att det var en skokartong och tänkte "hmm.. tänk så är det skorna från Scorett.. men nää" men sen öppnade jag och gissa vad som fanns där i !? Kilklackarna från Scorett och hur glad blev inte jag? Hela facet smilade upp utan att jag kunde hjälpa det haha.. SÅ JAG ÄR SJUKT GLAD NU :D TACKTACKTACK & ÅTERIGEN TACK♥
ÅH,SNYGGA ELLER VAD!?
Kan också visa ett par kängor jag köpte från Skopunkten för kanske en vecka sedan;
Haha, mycker snyggare irl kan jag säga.. ;)
Pussss ♥

Kommentarer
Postat av: agnes

dom e dööööö snygggaaa :D:D:D !!!!!! <333

2010-08-28 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0