me in america's got talent

Jag har hittat ett bra videoklipp från när jag var i Los Angeles, Hollywood (CBS Studios) och kollade på America's got talent nu. Det var utomhus eftersom dem gjorde musik med el! Det var skitballt, och jag är med ju i TV (inte så mycket men ändå, fatta vad glad jag blev, hallå? jag kom liksom med på amerikansk TV och säkert andra länder också) :D
Fatta hur ballt det var att se snyggingen Nick Cannon som är host för programmet och Sharon Osbourne, Piers Morgan och Howie Mendell (som har programet "Howie do it") Egentligen skulle det vara David Hasselhorf ist för han men jag vet inte varför han inte var där men det var lika coolt ändå, haha! Åh vad kul det var, jag SAAAAKNAR ♥
Om ni vill veta hur vi fick biljetterna dit så kan jag säga det lite snabbt. Vi var då en dag och gick på Venice beach och då stod det en eller några stycken och höll i lappar så vi gick dit och frågade en kille, (som tydligen var en norrman) och då gav dem ut gratis biljetter till America's got talent, Dancing with the stars och något annat. Så vi fick gå och se det gratis alltså, bra va?
3 Augusti 2010
Jag står i högra hörnet med en ljusrosa klänning/linne och typ mörkblont hår, ungefär nedanför Nick Cannon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0