eleventh of january

Idag var det första skoldagen efter jullovet dådå. Det var helt okej i skolan, men jag tänker bara på alla läxor som vi kommer få under denna terminen. Men bara jag har saker att länga till så ska det nog gå!
Vångabacken med klassen tror jag att det skulle bli, sportlov och sommarlov längtar jag speciellt till änsålänge.

Det kommer säkert fler saker att längta till får jag hoppas på :D
Ska snart ut med Charlie med mamma och sen göra lite matte för jag tänker VERKLIGEN INTE komma efter i matten denna gången för det är så sjukligt jobbigt haha :)

(Hade detta på mig idag, man ser ju inte direkt resten av det jag
hade på mig men jag hade iaf slitna svarta jeans till och en fin ring från BikBok)

(Och ni ser min iPhone som jag fotar med? Jag fick den som en lite tidigare julklapp + mitt skal från Mirabling.se som jag älskar, hallåå det är liksom amerikanska flaggan hehe :) Så jag är iaf skitglad att jag fick en sån.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0