kanarieöarna

Klockan är vid 1 på natten nu och jag är SKIT trött. Men vid 3 tiden så ska vi köra till Malmö och sen ta tåget till Kastrup i Köpenhamn för att sen ta flyget till Kanarieöarna! :D Längtar!
Så vet inte om jag ska sova, är det lönt? Tror att jag ska göra det ändå :)

Jag kommer iaf vara där en vecka och hoppas på att det kommer att vara bra väder så att man kan klä sig barbent, sola, bada, slappa, äta god mat och kanske shoppa lite! Jag Kommer dock inte hinna bli brun, för så blek jag är nu så kommer det säkert att ta ett tag innan jag blir brun :(

Aja, och på måndag fyller jag ju 15 år! Det känns ganska konstigt att redan fylla 15? Men det ska såklart bli kul och det är första gången jag är utomlands på min födelsedag vilket gör det ännu bättre! :D
Har uppdaterat RIKTIGT dåligt och jag tror inte att det blir bättre när jag är iväg, men det kanske kommer ett inlägg, men isåfall bara text tror jag :)


Vad skulle man gjort utan google?
Det ska bli aaasskönt att komma ifrån Sverige lite och vårt pissiga väder som vi har just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0