BANDANA

Hello readers!
Sitter hemma hos Kamei nu och snackar :)
Har inte bloggat på ett tag men jaja så blir det ibland. Första dagen efter höstlovet idag.
Jag har haft ett ganska bra höstlov men de första typ 5 dagarna var väldigt sega men det bättrade sig sen när mamma överraskade mig med att åka till Helsingborg, sova på hotell och shoppa. Haha, och vi kom in på en spansk pub/disco/bar och det var riktigt kul men pinsamt! Ca en halvtimme senare så åkte jag till Michelle och firade halloween lite.

På torsdag och fredag slipper jag skolan, på fredag kväll så blir det party! Björket,
Sean Banan ska dit så det är bara ett måste. Ska dit med Kamei och Freja!
Nästa vecka från måndag-torsdag så ska jag till Stocholm med mamma och morfar, ska blir kul :D




(Världens suddigaste bild, jag vet. Det var imorse så.. haha)

Leggins som man verkligen inte ser (ormmönster) - Vero Moda / Tjocktröja - Gina Tricot / Bandana - BikBok / Silver/Turkos ring - Venice beach



Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2010-11-12 @ 10:24:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0