091002

Heej lääsare!
Fredag är bäst, klart! Hade so, tyska, idrott
& sen var vi på museét. Huumm, men jag
och Kamei kom vääldigt sent p.g.a att jag
inte hittade mina skåpsnycklar vilket tog
riktigt lång tid. Men efter att ha letat
länge så gick jag ner till matsalen för andra
gången och då hängde min jacka kvar och
där i låg den, ussch vilken tur! På
museét var det iaf ganska kul :D Efter det
gick jag & Kamei hem till henne, åt lite
och sedan tog vi en rejäl joggingrunda,
den Maxislingan, vi var ganska duktiga :D
Efter det gick vi till idrottshallen och
sträckte oss och sånt så vi inte ska få
träningsverk. Iaf så ska jag & Kamei börja
att jogga på söndagar! Sitter hemma nu
och surfar på datan. Ska snart in i duschen
efter allt joggande. Vi Hörs!
// Kram ♥LiseAndersson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0