Backa Tillbaka?

Oj, vad tiden går snabbt, för snabbt!
Väldigt snabbt i skolan, det är ju tur det.
Men annars jag gillar inte alls att det går
så snabbt! Ibland längtar jag faktiskt
tillbaka för några år sedan, det var mycket
lättare då, inte så mycket ansvar & man
brydde sig inte om utseéndet lika mycket som nu.
Och det känns som evigheter sedan jag var i
USA. Jag längtar riktigt riktigt mycket dit.
Så fort jag kommer hem längtar jag tillbaka
till all värme som det finns i L.A, Häftiga
hus i New York och en massa mer som jag inte
skriver här & nu. Allt är så mycket
roligare där♥ Men dit ska jag självklart
snart igen! Aja, som sagt tiden går för snabbt!
Åhh, jag vill verkligen visa alla bilder från USA
till er, men det kommer bli huuur många som
helst, satt precis och laddade upp vääldigt många
men sen sket jag i det, jag vet att det kommer
aldrig ta slut! Så om någon vill se dem så får
ni väl komma hem till mig & kolla eller tar jag
kanske med min laptop till skolan någon dag
haha, man vet aldrig!

// Kram ♥LiseAndersson



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0