Det var länge sedan.. :)

Hejsan!
Ville först & främst säga ursäkta för min dåliga uppdatering
under helgen. Idag har jag iaf fått kontakt med min gamla
kompis Linnéa som jag var med hela tiden för ganska många
år sedan, haha. Så idag var vi, var lite nervös först,
men det gick bra :D Vi pratade bara & kollade på Click.
Men det var kul att träffa henne igen :D♥
Hoppas vi kan vara snart igen! :D

Här kommer bilder på mig från klassfotot och de enskilda
fotot som jag fick idag :) Skolkatalogen har jag tyvärr
inte fått ännu.

Längst till vänster, ser ganska miffad ut där.
Men så miffad ser jag faktiskt inte ut när man ser
fotot i verkligheten, men jag ser ändå miffad ut
på något sätt där höhöhö!


Det enskilda fotot, bara lite synd att ögonen
inte sitter på samma plats eller så? :)

// Kyssar från mig, ♥LiseAndersson♥


Kommentarer
Postat av: linnéa ahlstedt

det va roligt, klart vi får va igen :D <3

2009-10-26 @ 20:11:54
URL: http://linnellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0