En onsdag på stan :)

Heejsan!
Ursäkta för bilden, lyckades inte med någon
bra bild idag så det blev närbilder på det jag
hade på mig. Det var ganska kul i skolan idag.
På so-lektionen satt typ halva klassen och
lyssnade på Michael Jackson låtar på YouTube!
Språk, bild och sånt. Efter skolan gick jag,
Kamei, Elin, Casse & Moa till stan, hittade mycket
fint idag med men som sagt måste jag vänta
till Sthlm! Sen skulle Moa och Casse vänta på
två killar på BK, höhö! Så där satt jag, Kamei
& Elin och kollade på och skrattade :D
Sen åkte jag hem och nu är mamma på
vernissage så nu är jag och Charlie hemma
själva lite haha. Ses♥ (imorgon får jag min
måndadspeng :D) Kommer ett till inlägg senare!

// Kyssar Och Kramar ♥LiseAndersson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0