This Is It <3

Hemma frå bion. Vi kom inte liiite
för tidigt ju, vi satt i 3 timmar på BK och
väntade haha, träffade i allfall Agnes på
Hemmakväll. Filmen var bäst! Jag & Casse
grät hela tiden.. ville bara dansa :D
Jag kan inte förklara i denna en text hur
jag tycker om allting, men filmen var ju
bara BÄST och Michael Jackson är bara BÄST!♥

Imorgon ska jag, pappa & Kamei tror jag,
så ska vi kolla på mobiler på typ elgiganten,
siba och onoff. Nu är jag faktiskt trött på att
alla sitter och sms:ar med sina mobiler
medans min är i sönder och jag kan inte göra
något skit! Så jag MÅSTE ha en ny :D

Nu går jag och lägger mig, Har gråtit rejält
mycket så nu måste jag vila. Godnatt, Sov Gott!

// Kramisar ♥Lisea♥

Jag rekomenderar denna filmen verkligen!,
och klart ska jag köpa den när den kommer ut
om två veckor :D


 


Kommentarer
Postat av: Agnes M

Åhh THIS IS IT DEN VAR SÅ HIMLA SJUKT BRA !!!!!!

HAN ÄGDE!! OCH DANSARNA ÄGDE :O FETT BRA !!!!!<333333333

2009-10-29 @ 15:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0