Torsdag :)

Hejsan :)
Åhh vad jag älskar att vara här, dem är så
jäkla snälla och pratar astrevligt och roligt
haha! Idag har jag shoppat lite med mormor
det blev bara ett brett linne. Imorgon blir det
mer innan vi åker hem. Iaf på stan åt vi fika
också, och mamma har ju varit iväg och jobbat.
Sen när hon kom tillbaka så åt vi i resturangen.
Han som serverade oss var riktigt snäll.
Sen gick jag upp på hotellrummet lite, och när
mamma & Uffe kom upp så hade dem tydligen
suttit brevid Rabih och Erik i Idol :) Och så var
jag ju såklart på rummet och tråkade, haha!
Åhh, Stockholm är så mycket roligare än
Kristianstad, så fort jag kommer till en storstad
tex någon i USA så vill jag bara flytta från
Kristianstad. Men men, imorgon åker vi då hem
men innan det måste jag och mamma som sagt
till stan :D Ha det så kul!

// Puss & Kram ♥LiseAndersson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0