Weeey, bio idag!

Hejsan Sötnosar♥
Idag är det äntligen världspremiär på Michael
Jackson's This Is It, och självklart ska jag se
den! Så idag sätter jag på mig min
Michael Jackson tröja som köptes i New York.
Klockan halv 7 börjar den :D
Aja, jag steg i allafall upp för en stund sedan,
har ätit frukost, bara riskakor & juice haha!
Precis var jag ute med Charlie, som verkligen
är ett måste, speciellt när mamma är sjuk.
Jag var lat igår och berättade inte hur det var
på badhuset, men det gör jag här & nu istället!

Ja, det blev att vi var på badhuset istället för
att se på bio. Det var kulkul på badhuset.
Vi gjorde allt möjligt..
Aja sen i slutet så badade vi i den löjligt lilla
bubbelpoolen för dem små. Oj, jag var där i
allafall med Michelle & Linnea :D

Kommer fler inlägg under dagen :D

// Pussar ♥Lisea♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0