Onsdag

Heejsan bloggen & läsare♥
Onsdagen är kommen :) Idag när jag kom till
skolan upptäckte jag att jag hade glömt min
skåpsnyckel i min kjol hemma. Så då var det
kört, men jag, Kamei & Linnea fick gå till
vår rektor och då fixade han och Jessica så
vi kunde få öppna skåpet men dem kommer
aldrig mer öppna skåpen om någon glömmer
nycklarna mer. Helt sjukt, bara för dem inte
pallar låsa upp till dem som har glömt nycklarna.
Aja.. men sedan hade vi då språk och idag
var det i någon annan lokal. Sedan några
ämnen till. Efter skolan gick jag till dansen
(Dance By Louise) och skulle kolla om mina
skor var där som jag glömde igår, men det
var inte öppet, så det blir en annan dag :)
Var hemma hos Kamei lite efter det.
Åt & webbade. Sen hem :) Just det fick också
skolfoton idag, men inte jag som vanligt.
Får väl dem lite senare hem. Bild kommer på
fotona senare.
Vi Ses!
// Kram ♥LiseAndersson♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vaaa fiin bild<3333 sötnos<3

2009-09-30 @ 20:34:26
Postat av: Kamei :)

Snygging på biild ;)<3

2009-10-02 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0