i'm soooo sorry

ÅH förlåt att jag inte har bloggat under hela dagen.. men jag har inte orkat och så har jag inte riktigt vetat vad jag ska skriva om. Jag är iaf förkyld och det tack vare Tim haha, men jag klarar mig.
Kom på att imorgon MÅSTE jag bara lägga upp lite bilder från USA och berätta vad jag har gjort där. Det kanske inte blir imorgon men jag ska försöka orka !

Imorgon ska jag antingen till Elgiganten i Kristianstad/Hässleholm? eller till MediaMarket i Lund för Tim ska köpa en laptop :D (Lite smått avundsjuk, jag har ju också en laptop men det var ju ca 2 år sedan jag fick denna och den Tim ska köpa har inbyggd webbkamera och är helt enkelt nyare & bättre)
Iaf, eller ska jag vara med Kamei men jag vet verkligen inte jag vill ju inte smitta henne så hon blir förkyld när vi ska börja skolan men det kanske jag inte gör? Jaja skriver imorgon på bloggen hur det blir.



Bild från förra året som jag fixade på Picnik.com för ett tag sedan :)

CYA TOMORROW ♥

Kommentarer
Postat av: maria

SKITSNYGG BILD!!



sv: tack så mycket! :D vad gääärna med och tävla i min tävling hööööhö :D

2010-08-16 @ 03:43:59
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Moa

Nu har jag utsett de tre finalisterna i veckans blogg ♥ Kolla om det blev du!

2010-08-16 @ 11:03:44
URL: http://littlemoa.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-16 @ 20:31:05
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0