dagens

Hallu ;)
Hade riktigt svårt att somna inatt också så jag somnade inte förens 3-halv 4 men det var värre igår då somnade jag inte förens 5-halv 6, riktigt jobbigt måste jag säga.
Idag var jag iaf och träffade Kamei, har inte träffat henne på en månad ungefär ju så det var roligt !
Vi pratade för det mesta och satt vid datan. Hon hade också köpt lite saker till mig och jag är skitglad för det jag fick ! :D
Vid 7-tiden kom familjen och hämtade mig och sen käkade vi kebab, gött. Så nu ska jag bara va inne på datan ett tag, ladda ner låtar till mobilen,  packa ner resten, ta på mig något annat tror jag och sen kör vi till Köpenhamn klockan 2 eller 3 inatt.

Här kommer dagens outfit, hade inget speciellt på mig idag men aja.


Om en liten stund kommer det bilder på vad jag fick av Kamei !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0