hur blev det med bloggandet, lise?

Haha, ja det kan man ju undra?
Jag gjorde 3 inlägg och där tog det slut, men vafan jag blir arg på mig själv för jag vet inte om jag ska blogga eller inte men jag vill ju ! vet bara vad för header jag ska ha, måste ta ett nytt foto på mig och det kan ta lång tid innan den bilden blir bra, men ska försöka.

Iaf, hela denna veckan har jag ägnat mig åt att kolla efter flygbiljetter.. blev ju problem med dem vi hade bokat, men vi åker antagligen på tisdag eller onsdag, hoppas på det för jag längtar skitmycket till all shopping som finns där, mat, värmen, bada & sola, six flags, träffa någon vi känner, kulturen och åh allt. Jag har verkligen fastnat för USA. Nu ska jag gå in på www.designadinblogg.se för att lära om mig om hur man gör ett par saker på bloggen eftersom att jag har glömt det.

puss & kram lise :)



Bilden som jag har som header just nu men den ska bort så fort som möjligt !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0