mondayyy

Haj :D
Wow, äntligen äntligen äntligen har jag bytt header, skönt !
Idag skulle man egentligen till åhus med Linnea men den lata saken pallade icke så jag sket också i det.
Istället var jag hemma satt vid datan och åkte iväg och åt thaimat, mums. Har börjat äta det riktigt ofta för det är så gooott, eller hur?
Har haft tråkiga vanliga kläder på mig idag men det får duga.

Kamei kom ju hem idag så har pratat med henne ganska så länge i telefon och webbat med henne.
Så imorgon ska jag komma till henne vid 1-tiden och vara där en liten stund och sen tänkte vi träffa Linnea och gå på stan och sen hitta på något annat väl. Ska verkligen inte köpa något då för det ska jag ha till resan, om inte bandeus på H&M för 49:- spenn för 2 par så det är inte så farligt annars inget.
Men det ska iaf bli roligt att träffa Kamei igen ! :D
Imorgon vid 3 tiden på natten tar jag och min famij tåget till Köpenhamn och sen mot L.A. !



Haha har märkt att jag bara har bloggat på kvällarna typ men det ska det ändras på.

Nighty nighty ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0