BIKINI

Hallu folk!
Har inte bloggat på länge.. jag vet! Kan inte komma med någon bortförklaring denna gången för jag har för det mesta bara suttit hemma förutom när jag var på Gotland i en vecka och hittade på saker. Nyårsafton trodde jag inte skulle bli så rolig men det var faktiskt riktigt kul även om det bara va vuxna haha.

Måste bara säga att jag längtar så mycket till sommaren att jag typ.. spricker? Haha, men åh vad sur jag är att sommaren alltid är så himla kort och hösten/vintern världens längsta!

Jag gick iaf in på H&M's hemsida och beställde denna vackra bikinin som jag ska använda i sommar och mina andra också, vet inte om jag ska köpa den grå/bruna också för jag har velat ha en sån här jättelänge nu och dem är riktigt söta :) Men den kommer inte förens i slutet av april men aja vad finns det att göra?
Åhhhh denna bikinin får mig att längta till sommaren ännu mer! Kan du skynda dig lite sommar? :)

Kommentarer
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egengjorda smycken

NYSTARTAD SMYCKESBLOGG!

- Nu satsar jag järnet och öppnar bloggen.

Mina egengjorda smycken ska säljas!



Kom in och handla, inspireras, tyck till.

- http://smyckenbyanna.blogg.se



Kram! ♥

2011-01-08 @ 12:48:48
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0