Coraline

Hejsan!
Var med Kamei idag, var rundor och kollade på mobiler som verkligen
är ett måste för mig just nu & Kamei också antar jag, haha? Sen körde vi
till Hemmakväll och hyrde Coraline, den är jättebra och jag måste bara
erkänna att den är väl lite kuslig eller så, i allafall för att vara en animerad
film dem brukar liksom aldrig vara "läskiga" så man inte kan sova. Aja,
men det var såklart inte denna heller. Imorgon blir det Björket med Kamei,
Michelle, Casse, Linnea, Emma, Moa & Freja om vi kommer få tag på henne
som verkar vara sjukt svårt haha. Är inte helsäker på vad jag ska ha på
mig ännu? men jag kommer säkert  på något. Snart blir det läggdags för
mig, klockan är inte alls mycket men jag kommer och ligga och kolla på TV
i sängen också så..


Hittade denna gamla bilden på Kamei, tycker faktiskt att den är söt! :D

Godnatt, Puss & Kram♥
// ♥LiseAndersson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0