Vaknar upp till globen..

Tjena alla! :D
Bra med er? Perfekt med mig :D
Asså nu när jag har varit här i Stockholm och
speciellt USA så  tänker jag bara hur dött det är
i lilla lilla Kristianstad, hur kan man liksom vilja
bo hela livet ut där? Aja här är det iaf superkul.
Har precis ätit frukost och gissa vilka jag såg då?
Jo, dem från Idol :D Jag såg han Calle, Mariette,
Erik och sen dem andra såg man inte riktigt,
men det var sjukt kul. Snart så ska jag och
mormor gå in till stan och shoppa lite, haha.
För mamma är på något jobb nu. Men fatta hur
skönt det är att somna till globen som lyser och
vakna till den också!♥

Jag vet inte om ni ser globen riktigt på bilden?
Det kommer iaf fler kamerabilder när jag
kommer hem.

// Pussar ♥Lise♥

Ser ni globen? Man ser den såklart mycket mer i verkligheten,
men kolla noga :D

Perfekt när jag kan ha internet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0