Musse<3

♥Musse, Jag Älskar Dig♥
September 2007 - 26 September 2009
När jag vaknade i morse såg jag att Musse, min hamster låg utåt med halva
kroppen hur boet. Så jag började bli orolig och jag vågade inte kolla.
Så jag sa till Tim och han kollade, och då började Musse skaka jättemycket..
så mamma sa att vi skulle låta han vara ett tag. Så dagen gick och medans
mamma och Uffe var borta vågade jag inte kolla i boet hur det var. Men när
dem kom hem öppnade jag locket på boet och kollade riktigt, riktigt noga..
Musse rörde sig inte längre. Hämtade upp mamma och Uffe och dem sa att han
var helt klart död... jag började gråta jättemycket.. det är nog nästan bara
det jag har gjort idag..
Min Lilla Musse dog idag, han hade kuvat ihop sig och var iskall på kroppen.
Jag gick fixade en liten fin kartong som jag la bomull i och skrev på den.
Uffe la Musse en liten bit utanför kartongen... så jag klappade han länge..
till vi la i han helt i den lilla lådan... ville inte stänga redan.. så jag klappade
han en stund till och till slut stängde jag och då såg jag han för sista gången
och gick ut med lådan i famnen, satt lådan på marken där Uffe hade grävt
bredvid Mimmi, och så la han jord över och sen småstenar.. gjorde sedan
ett kors till honom. Nu står buren tom, utan dig Musse.
JAG GLÖMMER ALDRIG MIN ROLIGA, FINA & SÖTA HAMSTER MUSSE ♥
JAG ÄLSKAR DIG MUSSE ♥ VILA I FRED FÖRALLTID NU

Kunde alltid leka med dig & gosa med dig..
och jag hade alltid så kul, kommer ihåg när jag
och en kompis gjorde en hinderbana i sängen på
natten till dig, det var verkligen roligt. Och alla fina
hus jag har gjort till dig.. guud vad jag saknar dig
Musse, från LiseAndersson♥








Kommentarer
Postat av: Kamei :)

Neeej , åh vad hemskt :'( är verkligen ledsen att din hamster har gått bort.Söta Musse som va snabb,ivrig och massa andra saker han va bra på. R.I.P Musse :')<3

2009-09-27 @ 13:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0