outfit & min dag

Nämen Hej :D
Var med Kamei idag, hon cyklade hem till mig och hämtade mig och sen stack vi hem till henne och sen pappa.
Skulle kolla på en cykel som jag kanske ska ha, men nja.. inte riktigt sån jag hade tänkt mig men men jag får se hur det blir. Sen gick vi iaf in till stan, hade 60:- kr med mig, kul va? haha nepp.
Men det gick hur bra som helst, och jag köpte 4 saker för det. Blev nöjd!
Gick tillbaka hem till Kamei, sen blev jag upphämtad av mamma. 

Har varit ute och åkt inlines med Charlie för en stund sen och även ätit. Älskar och åka inlines det är så jävla kul ändå!

Outfit of today;


Jeansshorts från BikBok * Sidenskjorta från h&m * linne/t-shirt den jag gjorde själv * en nitring och en ormring från usa (visar bättre bilder på alla ringar som jag köpte med mig hem från usa sen) * vita converse * nitväska från gina.

Vad jag köpte på stan idag;


Brun ögonbrynspenna från h&m, 29:- * Rosettring från BikBok 10:- * Blåa öronhängen från BikBok 10:- * Halsband från BikBok 10:-

Snacka om fynd !! eller hur?
Det där halsbandet kostar egentligen 200:- typ och nu 10:-, skitbra ju!

pussar, lise ♥


Kommentarer
Postat av: LINDA

Fint halsband! :D

2010-08-14 @ 22:22:16
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0