remembering songs

Här kommer några låtar som påminner mig om USA så mycket!
Hahah, skrev ner låtarna i mobilen vad jag trodde att låten hette men när jag kom hem visste Kamei vilka några av låtarna hette och vilka som sjöng dem.
Skitbra är dem, har alltid upptäckt nya låtar när jag kommer hem därifrån.


B.o.B ft Bruno Mars - Nothin' on you (REDIGT BRA, MMM MUMMMSS ÄLSKAR DEN)


Lady Antebellum - Need you now (Riktigt kasst ljud och bild men det gick inte att bädda in en som var bättre)


Usher ft. Pitbull DJ got us falling in love again (Oh, riktig partymusik hahah)


B.o.B ft Hayley Williams (Eminem) - Airplanes


Taio Cruz - Dynamite


Rihanna ft. Eminem - Love the way you lie


Katy Perry ft. Snoop Dogg - California girls (Hörde i o för sig denna innan USA)


Så ja, här är alla låtar som radion i USA knarkade på 24/7 skitbra är dem, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0