längesen?

Hello friends :)

Shit, det var sjukt längesen men jag har faktiskt funderat på att börja blogga igen, vet inte om jag väljer rätt nu eftersom jag kanske kommer tröttna på det och inte hinna uppdatera så mycket osv, men nej nu ska jag faktiskt göra detta så får jag väl se vad som händer!

Men jaja ska berätta lite om vad jag har gjort idag. Jag kan ju börja med att säga att jag har svettats hela dagen, låter nice va? Det har varit så j*vla varmt dessa två dagarna, nästan för mycket men jag klarar mig, haha nej men vid 7 tiden ställde jag mig vid tingsrätten och stod och väntade som en idiot på Linnea där. Men när hon kom cyklade vi då och mötte upp Moa i stan eftersom det är Kristianstadsdagarna, SKITKUL :D
Gick omkring med henne en stund och sen träffade hon någon annan så då var vi med Thien och Linnéa W, hade riktigt kul med dem precis som igår. Vi åkte Flipper och Batman. Måste också säga att Batman varar inte alls länge och är inte ett dugg läskig faktiskt, så tummen ner till den. Men däremot Flipper är rolig!

Fortsatte gå omkring, träffade några, köpte en riktigt god munk och godis, tävlade men som vanligt vinner man ju inte.. Tänker inte sitta här och skriva alla detajer hehe men sen cyklade jag och Linnea till Kvantum vid 11 så att mamma kunde hämta upp mig. Haha trillade förresten när jag skulle försöka köra Linnea på styret, så bra är man på det haha.


Kommer fler inlägg strax :)

puss & kram lise♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0