hemma bra men borta bäst!

Hallu!
Man brukar ju alltid säga "borta bra men hemma bäst" men jag kan faktiskt tycka lite tvärtom ibland!
Aja, nu är jag iaf hemma från 3 dagar i Sthlm :) Det har varit riktigt kul. Har bott på tre olika hotell faktiskt och det ena var i Globen, det andra i stan, nära drottninggatan och det tredje var i Nacka som heter Yasuragi Hasseludden och det hotellet är ett "japanskt inspirerat" eller vad man säger så där åt jag massa sushi (världens godaste asså!) och kocken stog och stekte maten på samma bord som man satt i, asballt! Sen så fanns det pooler inomhus och utomhus men jag badade aldrig vilket jag ångrar! Sen så fick man också såna fina morgonrockar med japanska tecken på, okej det heter inte det men jag kommer inte ihåg ordet. Fick även tofflor och en baddräkt haha! Visar det sen kanske :)
Som vanligt så ska jag aldrig fota ju.. tog bara några kassa bilder på ett hotellrum med mobilkameran haha. Så det blir tyvärr inga bilder.
Tråkigt inlägg med mycket text kanske men men så blir det ibland. Får väl lägga in en bild från i somras bara för att det ska så va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0