TRE NYA RINGAR

Hejjjjjjjjjjjjj :) (guuud vad jag är trött på att skriva "hej" haha)
Idag kom jag hem från någonstans vid Gränna. Vi köpte skitmånga polkagrisstångar, måste bara säga några smaker för dem är sjukt goda; tuttifrutti, viol, dynamit, vanlig polka, U.S. cola, Lakrits-hallon och någon mer :D
Jag hade det iaf kul där. Men shit vad jag missar mycket av skolan nu, nästan hela nästa veckan också för att då ska jag till Sthlm förutom fredagen.
Sen var jag ju också i Helsingborg förra helgen, så jag tänkte visa
dessa 3 snyggingar som mamma köpte åt mig!
Tvåfingerringen - Glitter, 129:- / LOVE ringen - ginatricot, 40:- / Stor silverring - ginatricot - 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0