bonjour

Hejsanhejsan :)
Jag har inte bloggat på länge pga skolan, har fullt med läxor och sånt nu.
Men idag är det fredag! hur skönt som helst, men den går ju över skitsnabbt...
Idag blev jag iaf överraskad av mamma att åka till Malmö till Entré :D
Gissa om jag blev glad? JA! Jag fick också lite saker med mig hem av mamma :D
En klocka från Ur&Penn, En tröja från Monki, Skinnshorts och nagellack från BikBok, Öronhängen från glitter och rouge. Det var en riktigt bra och rolig dag med mamma. Vi åt också thaimat vilket jag ääääääälskar ♥
PÖSS

(Gammal bild från när jag var i Hamburg i våras, srry men jag har verkligen inga nya bilder)

Kommentarer
Postat av: agnes

viiisaaaaaaaaa bilder på det du köpt !!!!!!!!!! :D

2010-10-17 @ 21:57:51
URL: http://byagnes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0