s a t u r d a y

Hejsan, har inte bloggat på flera dagar men jag har verkligen inte haft tid.
Men jaja nu gör jag det. Tycker inte ni också att fredag är den bästa dagen på veckan (eller lördag?) bara att man somnar skittidigt bara för man har gått i skolan hela veckan och är astrött! Riktigt irriterande haha :)
Denna veckan har jag iaf haft skolfoto, läger, skolval och en massa med läxor, tummen ner på det va!
Lägret var faktiskt skitkul. Men jag hade fett med otur på morgonen för jag var så stressad så när jag skulle stänga bildörren så kom den rakt i pannan på mig och PUFF fick jag en fet bula där, mycket roligt. Gissa vad som hände några timmar senare på lägret? Jo jag skulle hämta en flytväst eftersom vi skulle paddla och då slog jag mig i någon kant i huvudet igen HAHAHAH asså omg riktig otur. Men jaja jag hade som sagt skitkul :D
Skolfotot vet jag inte hur det gick haha, dåligt antagligen. Jag verkligen hatar dem som fotar oss, aselaka människor haha! Usch..
Okej men jag orkar inte skriva mer nu så det kommer upp något mer om kanske en timme typ. Cya ♥
Outfit från i måndags när det var skolfoto. (Igga gärna den andra bilden, ser konstig? ut där)
Genomskinlig skjorta, H&M / väst, (2b) Bebe / linne, BikBok / Spetsbandeu, Brandy / Svarta jeansshorts, H&M barn / prickiga tights, H&M / väska, ginatricot / fjäderöronhänge, Ur&Penn / Skor, vita Converse

Kommentarer
Postat av: Emma

du är så söt lise ! :*<3

2010-09-19 @ 17:26:35
URL: http://emma96karlsson.bloggplatsen.se
Postat av: Lizette

Snyggt. :)

2010-09-21 @ 17:59:24
URL: http://lizettesfoto.se
Postat av: tin

snyggggggging!

2010-10-09 @ 20:50:45
Postat av: linnea s

vi måste paddla igeni sommar sötnos!!

riktigt kul var det hahah speciellt med dig och kamei hahah när vi åkte in i vasen hela tiden tihi^^<3

2010-10-13 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0