nahla.se

Hejhej! Så jag var nyss inne på en hemsida som heter nahla. Har aldrig vetat om den förens idag, och jag måste bara säga att dem har jätteballa kläder och skor där. Jag har länge velat ha ett Jeffrey Campbell Lita skor men jag har inte råd för dem är så dyra, meeen sen så såg jag look-a-likes skor på nahla så jag blev såhäääääär glad, och så såg jag att det var REA, ännu bättre! Sen så tycker jag också att de har coola och unika kläder där, det är på såna hemsidor man ska shoppa loss på om man inte vill ha likadana kläder som alla andra. På grund av att deras kläder och skor är så snygga så får dem en länk från mig! --------> www.nahla.se <--------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0